Aktiveramig.nu

Var kommer du ifrån? Västerås
Heter? awesome
Hur gammal är du? 19
När fyller du år? nån gång i dec
Tycker du om någon just nu? klart jag gör :)
Jag samlar på? när jag var liten: "plattor från glassstrutar"(geeekson lol), nu bara minnen.
Gröna eller röda äpplen? pink lady!
Ringer du när du är arg/ledsen? oftast ingen,men mamma,nån nära vän eller syster.
Tid gick du upp idag? 07:51..en halvtimme för sent.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? hoppas det
Har du strumpor på dig nu? japp
Hur svarar du i telefon? A det e H 
Vad ska du göra ikväll? kolla på film å mixa lite i DjTraktor(haha)

Vad ska du göra imorgon? NYHETSMORGON PÅ TV 4!! skämtåsido, får se om jag åker till parlamentet-inspelning,annars bara umgås med en vän
Var vill du bo när du blir stor? Någon cool stad nånstans i världen, efter 60 blir det landet,*taggaaar!*
Vad vill du bli när du blir stor? nöjd med livet
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? söndags
Vilken årstid tycker du bäst om? hatar alla hahaha. nädå våren är sweet.
Laddar du ner musik och filmer från internet? Musik från tuban, annars nej
Skulle du göra om du vann en miljon? nåt vettigt
Bär du glasögon eller linser? Läsglasögon a`la HArry Potter
Har du piercing? i öronen
Har du tatuering? Ja, en jesus fisk
Vill du gifta dig? Börjar tvivla alltså
Vill du ha barn? Tror det
Är du bra på att laga mat? Grejen är att jag tror att jag äger på det, men det brukar alltid sluta illa.
Gillar du att dansa? Ja, fast inte till kass musik,men det är väl givet haha
Hur vig är du? Lika vig som ett kylskåp. Dock för några år sen var jag som en kinesisk konståkare, dansade flera ggr i veckan.
Vilken är din favoritglass? Plopp glass är sjukt gott
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, tyvärr
Är du morgon eller kvällsmänniska? Inget av det
Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/gröna
Vilka hårfärger har du haft? klassiska råttan, brunt i olika nyanser, rött,orange, svart
Är du beroende av något? gud, kamomill the
Röker du? nej
Senaste låten du hörde? It's must have been love på radion.
Bukar du bädda sängen? om man väntar fint besök;)
Har du kysst någon under den senaste veckan? räknas katten?...
Senaste du sa: nånting"det va ditt fel!" till pappa
Vem kramade du senast? Mamma
Saknar du någon nu? jaaa

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0